Home Producten Zoeken Inloggen Winkelwagen

Veelgestelde vragen

banner_faq_pagina_vrouw

    Algemeen

    Wie zijn wij?

    Oogzorg-producten is gespecialiseerd in de online verkoop van oogdruppels, oogmaskers, voedingssupplementen en oogverzorging. Een ruim en gevarieerd assortiment ter bevordering van de gezondheid van het oog. Oogzorg-producten bestaat ondertussen al meer dan 15 jaar.

    Ons doel is om met deze jarenlange ervaring, kennis en expertise onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

    Voor meer informatie: over ons

    Hoe kan ik Oogzorg-producten bereiken?

    Mocht je twijfelen, vragen of klachten hebben, neem dan gerust contact met ons op door te bellen naar volgend nummer: 020-2414075 of door een e-mail te sturen: info@oogzorg-producten.nl

    Ik heb een suggestie of klacht. Wat nu?

    Een idee? Een suggestie? Een klacht? Een opmerking? Alle feedback is welkom!

    Als je iets koopt, heb je recht op een goed product. Is er iets mis met het product? Dan heb je het recht binnen een redelijk termijn na vaststelling dit aan ons te melden. Wij doen ons best om jouw klacht zo snel mogelijk te behandelen, binnen de 5 werkdagen na ontvangst van je klacht.

    Email: info@oogzorg-producten.nl

    Waarom oogverzorging bestellen bij Oogzorg-producten?

    Oogzorg-producten is tot 40% goedkoper dan bij de apotheek, met dezelfde kwaliteit. Daarnaast is onze service betrouwbaar en veilig en word jouw bestelling zo snel mogelijk geleverd, zo hoef je de deur niet meer uit voor jouw vertrouwde oogverzorging.

    Op zoek naar je vertrouwde oogverzorging.

    Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

    We willen dat je je oogverzorging zo snel en eenvoudig mogelijk online kunt kopen. Daarom aanvaarden we de volgende betaalmethoden:

    • iDEAL (de meest gebruikte betaalmethode)
    • Bancontact
    • Sofort
    • VISA
    • Mastercard
    • Maestro
    • Een optie om via bankoverschrijving te betalen, een unieke en gemakkelijke betaalmethode.
    Waarom werkt mijn kortingscode niet?

    Het kan zijn dat de code al gebruikt is, sommige kortingscodes kunnen slechts eenmaal gebruikt worden of de code kan ook al verlopen zijn. Werkt je kortingscode nog steeds niet? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op.

    Let op: Nadat je bestelling geplaatst is kan er geen kortingscode meer toegevoegd worden. Zorg er dus voor dat je dit tijdens het uitchecken doet.

    Zijn mijn gegevens veilig in de online Oogzorg-producten shop?

    Ja, de volledige site is beveiligd via een https-protocol. Jouw gegevens worden dus veilig uitgewisseld. Je leveringsadres wordt uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van jouw verzending.

      Mijn account

      Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

      Geen paniek! Als je je wachtwoord vergeten bent, klik dan op 'wachtwoord vergeten?' en vul je e-mailadres in. Wij sturen je een mail waarbij je oude wachtwoord wordt verwijderd en je een nieuw wachtwoord kan instellen.

      Ik wil graag mijn gegevens wijzigen, waar kan ik dat doen?

      Je gegevens kan je op ieder moment zelf wijzigen op Mijn account wijzigen, zowel de persoonlijke gegevens, factuuradres als inloggegevens.

      Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?

      Registreren is niet verplicht, maar het heeft wel een aantal voordelen, zoals kortingen, het ontvangen van de nieuwsbrief met de nieuwste producten, enzovoort. Indien je liever niet wenst te registreren kan je 'bestellen als gast'.

      Hoe herhaal ik een bestelling?

      In je account krijg je een overzicht van al je bestellingen, door te klikken op 'bestelgeschiedenis' en daarna het bestelnummer aan te klikken. Je hoeft op een voorgaande bestelling enkel maar te klikken op de knop 'Opnieuw bestellen', diezelfde bestelling wordt dan toegevoegd aan je winkelmandje. De bestelling kan je zelf nog controleren voor je gaat afrekenen, dus als je nog producten wilt toevoegen of verwijderen, is dit mogelijk..

      Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

      De factuur wordt toegevoegd aan de e-mail die je ontvangt als je een bestelling hebt geplaatst, de factuur wordt ook toegevoegd aan je pakketje. Bovendien kan je al je facturen terugvinden op je account op de website.

      Retourneren

      Wat moet ik doen als ik de verkeerde oogverzorging heb ontvangen?

      Vervelend om te horen, maar dit gaan we uiteraard samen met je oplossen. Neem gerust even contact met ons op zodat we de juiste producten zo snel mogelijk naar jou kunnen terugsturen.

      Je kan je bestelling binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. De verkeerde producten kunnen enkel omgeruild worden indien de verpakking ongeopend of onbeschadigd is. Wanneer verpakkingen beschadigd of geopend zijn kunnen wij deze helaas niet terugnemen.

      Zit er garantie op de producten?

      Oogzorg-producten zorgt ervoor dat de geleverde producten voldoen aan de overeenkomst, zowel de vermelde specificaties, als de vermelde prijs en de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen.

      De oogverzorging die ik heb besteld zijn beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

      Dit is uiteraard niet de bedoeling. Om zo snel mogelijk weer een onbeschadigd product in huis te hebben kan je best even contact opnemen met ons, wij helpen je met plezier verder!

      Op al onze producten is er een wettelijke vastgelegde garantie. Deze garantie houdt in dat je het gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is. Als je aanspraak wilt maken op deze garantie, neem je het best contact met ons op.

      Naar waar moet ik het artikel terugsturen?

      Je kan een artikel retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst. Stop het artikel samen met het model retourformulier.

      Retours kunnen worden verstuurd naar onderstaand adres:
      Industriepark De Bruwaan 5
      9700 Oudenaarde
      België

      Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen de 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Retourkosten worden hier van af getrokken en zijn dus voor rekening van de klant. Wij wachten met de terugbetaling tot dat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze opgestuurd te hebben.

      Levering

      Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

      Alle bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur (indien voorradig) worden dezelfde werkdag met PostNL verzonden! Er zijn 2 opties:

      1. Brievenbus verpakking (enkel in Nederland)
      Jouw bestellingen verzenden we in een speciale verpakking zodat het altijd door de brievenbus past. Handig en gemakkelijk, ook als je niet thuis bent.

      2. Postbezorging van PostNL
      De bezorgdagen liggen hoofdzakelijk op dinsdag t/m zaterdag, bezorgtijden kunnen dagelijks wisselen, maar altijd voor 18:00 uur.
      Dit biedt jou als klant het gemak en vertrouwen van de track & trace mogelijkheden. En dat zorgt voor een soepele bezorging van je bestelling.

      Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

      Al onze oogverzorging hebben wij op voorraad, alles wat voor 15:00 besteld wordt op een werkdag, wordt diezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren bij je thuis. Let op: Dit kan ook afhankelijk zijn van de betalingswijze, wij wachten met versturen tot wij de betaling goed ontvangen hebben.

      Hoe traceer ik mijn bestelling?

      Na het plaatsen van een bestelling krijg je een mail met de status van je bestelling, hier kan je aan de hand van de track & trace code kijken waar jouw pakket is (niet bij brievenbuspakketten). Als er iets niet duidelijk is of je hebt geen track & trace ontvangen, neem dan gerust even contact met ons op, we helpen je graag verder!

      Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

      We nemen vrij snel je bestelling in behandeling, dus het kan zijn dat we al bezig zijn met je bestelling te verwerken. Neem daarom direct contact via het nummer: 020-2414075 zo kunnen wij jou zo snel mogelijk proberen te helpen! Anders kan je de artikelen ontvangen en retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst.

      Mijn bestelling is verstuurd maar ik heb nog niks ontvangen, kunnen jullie helpen?

      Zodra we je bestelling hebben verwerkt en je oogverzorging overhandigd hebben aan PostNL, krijg je een mail met de track & trace code. Als het pakket is gescand in het sorteercentrum wordt je track & trace aangepast en krijg je een nieuwe mail. Duurt het te lang of heb je niets ontvangen? Neem dan gerust contact op, we helpen je graag verder!

Close